Condiții de afaceri
Conditii generale de afaceri
Magazin online www.heavenshop.ro
- Identificarea comerciantului
1.1 Acești Termeni și Condiții Generale (denumite în continuare „CG”) reglementează raporturile juridice dintre companie
Nume comercial: CASTRUM INVEST s.r.o.
Sediul social: Tatranská 165, Nové Zámky 940 01, Republica Slovacă
Înscrisă în registrul Judecătoriei Nitra, Secția Sro, se introduce numărul 39550/N
ID: 48337242
Număr de TVA: 2120154685
Număr de TVA: SK2120154685
Vânzătorul este plătitor de TVA/Taxa pe valoarea adăugată/
(denumită în continuare „Vânzător” sau „Comerciant”) și orice persoană care este Cumpărător de produse oferite de Vânzător pe Site-ul Vânzătorului și care acționează în calitate de consumator în sensul altor prevederi ale acestor Termeni și Condiții Generale și ale legilor relevante definirea consumatorului, în cadrul legislației aplicabile din Republica Slovacă, în special legi: Legea nr. 108/2024 Col. privind protecția consumatorului și cu privire la modificările aduse unor legi modificate, Legea nr. 40/1964 Coll. Codul civil astfel cum a fost modificat.
1.2 Contactul prin e-mail și contactul telefonic pentru Vânzător este:
Email: info@heavenshop.ro
Tel. č.: +421948457169
1.3 Adresa pentru trimiterea documentelor, reclamațiilor, retragerii din contracte este:
CASTRUM INVEST s.r.o., Považská 40, 940 62 Nové Zámky, Republica Slovacă
- Definiția termenilor
2.1. În sensul acestor termeni și condiții generale, Comerciantul, în conformitate cu Legea nr. 108/2024 Col. astfel cum a fost modificat, precizează și definește următorii termeni:
2.2.Un contract încheiat la distanță este un contract între un comerciant și un consumator convenit și încheiat exclusiv prin unul sau mai multe mijloace de comunicare la distanță fără prezența fizică simultană a comerciantului și a consumatorului, în special folosind o interfață online, poștă electronică, telefon. , fax, scrisoare de adresă sau catalog de oferte
2.3.Un comerciant (denumit în continuare „Vânzător”) este o persoană care, în legătură cu un contract cu consumatorul, o obligație care decurge din acesta, sau în practica comercială, acționează în sfera activității sau profesiei sale, inclusiv prin intermediul altui persoana care actioneaza in numele sau in contul sau.
2.4.Consumatorul este persoana fizică care, în legătură cu un contract cu consumatorul, o obligație care rezultă din acesta sau în practica comercială, nu acționează în sfera activității sau profesiei sale de afaceri.
2.5.Un contract de consum este orice contract, indiferent de forma sa juridică, încheiat de un comerciant cu un consumator.
2.6.Termenul magazin de internet este identic cu termenul magazin electronic și termenul site web.
2.7.Cumpărătorul este orice persoană (persoană fizică sau juridică) care a trimis comanda în principal prin utilizarea site-ului Vânzătorului, sau prin alte mijloace de comunicare la distanță.
2.8.Un suport durabil este un mijloc care permite consumatorului sau comerciantului să stocheze informațiile adresate consumatorului sau comerciantului pentru o perioadă de timp care corespunde scopului pe care îl îndeplinește aceste informații și într-un mod care să permită reproducerea și utilizarea lor nemodificată în viitor, în special un document, e-mail, stick USB, CD, DVD, card de memorie și hard disk de computer.
2.9.Produsul este în principal bunuri, servicii, conținut digital.
2.10.Un serviciu este, în special, orice activitate sau performanță care este oferită sau furnizată unui consumator.
2.11.Bunurile sunt orice lucru mobil tangibil
III. Dispoziții de bază
3.1.Acești Termeni și Condiții Generale reglementează raporturile juridice dintre Cumpărători care sunt consumatori și Comerciant.
3.2.Prevederile Legii nr. 513/1991 Coll. Codul comercial astfel cum a fost modificat.
IV. Comanda unui produs - încheierea unui contract de cumpărare
4.1.Propunerea de încheiere a unui contract de cumpărare de către Cumpărător este trimiterea comenzii pentru produse de către Cumpărător, în principal prin utilizarea site-ului Comerciantului, sau prin alte mijloace de comunicare la distanță.
4.2.Încheierea contractului de cumpărare între Cumpărător și Comerciant are loc în momentul livrării confirmării de primire a comenzii către Cumpărător, care a fost creată de Cumpărător în sensul punctului 4.1. a acestor TGC de către Comerciant (în mod electronic la adresa de e-mail a Cumpărătorului aleasă de Cumpărător în procesul de creare a comenzii).
V. Durata contractului de cumpărare
5.1.Contractul de cumpărare este încheiat pentru o perioadă determinată de timp și expiră în special la îndeplinirea tuturor obligațiilor Vânzătorului și Cumpărătorului. Și asta, în special, prin livrarea și plata produselor în sensul contractului de cumpărare încheiat. Această prevedere nu afectează drepturile Cumpărătorului în sensul răspunderii legale pentru defectele produsului din partea Comerciantului.
VI. Informații despre prețul de achiziție despre prețul de achiziție
6.1.Prețul produselor comandate prin intermediul site-ului Vânzătorului (denumit în continuare „prețul de cumpărare”) este afișat separat pentru fiecare produs și este valabil în momentul creării comenzii de către Cumpărător.
6.2.Prețul de achiziție al produselor listate pe Site-ul Vânzătorului este prețul total al produselor, inclusiv toate taxele, care este precizat clar pe Site-ul Vânzătorului.
VII. Dodanie produktov
7.1.În cazul în care Cumpărătorul a ales ramburs la livrare ca formă de plată a comenzii. Vânzătorul este obligat să îndeplinească comanda și să livreze produsele Cumpărătorului în cel mult 120 de zile de la data încheierii contractului de cumpărare în sensul pct. 4.2. și așa mai departe din aceste CGU.
7.1.1.În situația în care Cumpărătorul a ales o formă de plată pentru comandă, alta decât ramburs, Vânzătorul este obligat să îndeplinească comanda și să livreze Cumpărătorului produsele în cel mult 120 de zile de la data încheierii contractului de cumpărare. în sensul punctului 4.2. și așa mai departe a acestor CGA și plata prețului total al comenzii către Vânzător. În cazul în care ambele condiții enumerate la punctul 7.1.1 au fost îndeplinite. din aceste CGA (adică dacă contractul de cumpărare a fost încheiat și prețul total al comenzii a fost plătit Vânzătorului), Vânzătorul este obligat să livreze produsele Cumpărătorului în termen de cel târziu 120 de zile de la data îndeplinirii ambelor aceste conditii.
Termenul obișnuit pentru livrarea produselor de către Vânzător este de 2 zile de la data încheierii contractului de cumpărare sau de 2 zile de la data plății prețului total al comenzii către Vânzător.
VIII. Transferul dreptului de proprietate
8.1.Dreptul de proprietate asupra articolului vândut și riscul de deteriorare accidentală, deteriorare accidentală și pierdere a articolului trece la Cumpărător în momentul livrării.
IX. Spôsoby platby
9.1. Puteți plăti pentru produse de pe site-ul vânzătorului în următoarele moduri:
9.1.1.Plata ramburs la livrare
9.1.2.Plata cu card bancar prin gateway-ul de plata GoPay - pret 0 lei
9.1.3.Plata prin depozit sau transfer in contul Vanzatorului - pret 0 lei
X. Livrare - modalități de transport a produselor și prețul transportului acestora
10.1.Pretul de achizitie al produselor nu include costurile de transport sau alte costuri legate de livrarea produselor
10.2. Metode de livrare și preț pentru livrarea produselor comandate:
10.2.1. Forme de transport:
10.1.1.1.Transport colete DPD, FAN curier
10.1.1.2.Transport paleti
10.1.1.3.Colecție personală
10.2.2.Preturi pentru transport:
10.1.2.1.Pret transport prin Transport colete - pret 30 lei
10.1.2.2.Pret transport prin paleti - pret 140 lei
10.1.2.3.Pret in cazul colectarii personale - pret 0 lei
10.3.In cazul in care pretul total de achizitie al produselor dintr-o comanda a Cumparatorului este mai mare decat suma de 1500 lei, pretul pentru orice forma de transport sau plata aleasa este de 0 lei.
XI. Odstúpenie Kupujúceho od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu
11.1.Consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul incheiat la distanta si din contractul incheiat in afara sediului comercial chiar si fara a indica un motiv in termenul potrivit art. XII. 12.1 până la 12.3 din prezentele CG, cu excepția contractului, al cărui obiect este:
11.2.Prestarea serviciului, dacă serviciul a fost prestat integral și prestarea serviciului a început înainte de expirarea perioadei de retragere din contract cu acordul expres al consumatorului și consumatorul a declarat că a fost informat în mod corespunzător că prin exprimându-și consimțământul își pierde dreptul de a se retrage din contract după prestarea integrală a serviciului, dacă potrivit contractului, consumatorul este obligat să plătească prețul,
11.3.Livrarea sau furnizarea unui produs, al cărui preț depinde de mișcările prețurilor de pe piața financiară, pe care comerciantul nu îl poate influența și care poate avea loc în timpul perioadei de retragere,
11.4.Livrarea de bunuri fabricate conform specificațiilor consumatorului sau de bunuri realizate pe măsură,
11.5.Livrarea de bunuri care sunt supuse unei deteriorari sau deteriorari rapide,
11.6.Livrarea mărfurilor închise în ambalaj de protecție, care nu este potrivit pentru returnare din motive de protecție a sănătății sau de igienă, dacă ambalajul de protecție a fost spart după livrare,
11.7.Livrarea de mărfuri care, datorită naturii lor, pot fi amestecate inseparabil cu alte bunuri după livrare,
11.8.Livrarea băuturilor alcoolice, al căror preț a fost convenit la momentul încheierii contractului, în timp ce livrarea acestora poate fi efectuată nu mai devreme de 30 de zile mai târziu, iar prețul acestora depinde de mișcarea prețurilor pe piață, pe care comerciantul nu le poate influența,
11.9.Efectuarea de reparații sau întreținere urgentă în timpul unei vizite la consumator, pentru care consumatorul a solicitat în mod expres comerciantului; acest lucru nu se aplică unui contract al cărui obiect este prestarea unui serviciu, altul decât repararea sau întreținerea, și unui contract al cărui obiect este livrarea de bunuri, altele decât o piesă de schimb necesară pentru a efectua reparații sau întreținere, dacă contractele au fost încheiate. în timpul vizitei comerciantului la consumator și consumatorul a cumpărat aceste bunuri sau nu a comandat serviciile în avans,
11.10.Livrarea de înregistrări audio, înregistrări video, înregistrări audio-vizuale sau software în ambalaje de protecție care au fost deteriorate după livrare;
11.11.Livrarea de periodice în plus față de livrarea acestora în baza unui contract de abonament,
11.12.Bunuri achiziționate la o licitație publică,
11.13.Furnizarea de servicii de cazare în alt scop decât locuința, transportul de mărfuri, închirierea de mașini, prestarea de servicii de catering sau prestarea de servicii legate de activități de agrement, dacă conform contractului comerciantul urmează să presteze aceste servicii la un moment precis convenit sau în termen. o perioadă precis convenită,
11.14.Livrarea de conținut digital, pe care comerciantul le livrează altfel decât pe un suport fizic, dacă livrarea de conținut digital a început și consumatorul și-a dat acordul explicit pentru începerea livrării de conținut digital înainte de expirarea perioadei de retragere, el a declarat că a fost informat în mod corespunzător că, prin exprimarea consimțământului, își pierde dreptul de a se retrage din contract prin începerea livrării de conținut digital, iar comerciantul a furnizat consumatorului o confirmare în conformitate cu § 17 alin. 12 litere b) sau alin. 13 litere b) Actul nr. 108/2024 Col. privind protecția consumatorului și cu privire la modificarea unor legi modificate, dacă consumatorul este obligat să plătească prețul conform contractului.
XII. Exercitarea dreptului de retragere dintr-un contract încheiat la distanță și dintr-un contract încheiat în afara sediului comerciantului
12.1.Consumatorul se poate retrage dintr-un contract încheiat la distanță sau dintr-un contract încheiat în afara sediului comercial până la
a)14 zile de la data acceptarii bunurilor de catre consumator in conformitate cu pct. 12.4 incheierea contractului, al carui obiect este prestarea unui serviciu, incheierea unui contract de furnizare a apei care nu este pt. vânzarea într-un volum limitat sau într-o cantitate specificată și contractul de furnizare și retragere de căldură, încheierea unui contract de livrare de conținut digital, pe care comerciantul îl livrează într-un mod diferit decât pe un suport fizic,
b)30 de zile de la data încheierii contractului pentru sau în legătură cu o vizită nesolicitată sau la sau în legătură cu un eveniment de vânzare.
12.2.În cazul în care comerciantul a furnizat consumatorului informații speciale cu privire la instrucțiunea privind dreptul consumatorului de a se retrage din contract în cazul unui contract încheiat la distanță și al unui contract încheiat în afara sediului comerciantului numai ulterior, dar nu mai târziu de 12 luni de la începerea perioadei de retragere conform pct. 12.1., consumatorul se poate retrage dintr-un contract încheiat la distanță sau dintr-un contract încheiat în afara sediului comerciantului până la
a)14 zile din ziua în care comerciantul și-a îndeplinit suplimentar obligația de informare, dacă este vorba de expirarea termenului conform 12.1., lit. a), sau
b)30 de zile din ziua în care comerciantul și-a îndeplinit suplimentar obligația de informare, dacă este vorba de expirarea termenului conform alin. 12.1 lit. b).
12.3.În cazul în care comerciantul nu a furnizat consumatorului informații specifice cu privire la instrucțiunea privind dreptul consumatorului de a se retrage din contract în cazul unui contract încheiat la distanță și al unui contract încheiat în afara sediului de exploatare al comerciantului, chiar și conform paragrafului 12.2, consumatorul se poate retrage dintr-un contract încheiat la distanță sau dintr-un contract încheiat în afara sediului de exploatare al comerciantului în termen de 12 luni de la expirarea termenului conform paragrafului 12.1.
12.4.Bunurile se consideră a fi preluate de către consumator în momentul în care consumatorul sau un terț desemnat de acesta preia toate părțile bunurilor comandate, sau dacă
a)bunurile comandate de consumator într-o singură comandă sunt livrate separat, în momentul preluării bunurilor care au fost livrate ultima,
b)livrează mărfuri formate din mai multe părți sau piese, în momentul preluării ultimei piese sau ultimei piese,
c)furnizeaza marfa in mod repetat intr-o anumita perioada de timp, in momentul preluarii primei marfuri.
12.5.Consumatorul se poate retrage dintr-un contract încheiat la distanță sau dintr-un contract încheiat în afara sediului comerciantului, al cărui obiect este livrarea de bunuri, chiar înainte de expirarea termenului de retragere.
12.6.Consumatorul își poate exercita dreptul de a se retrage dintr-un contract încheiat la distanță sau dintr-un contract încheiat în afara sediului comerciantului în formă scrisă sau sub formă de evidență pe un alt suport durabil, iar în cazul în care contractul a fost încheiat verbal, orice formular clar formulat. declarația este suficientă pentru exercitarea dreptului consumatorului de a se retrage din contractul consumatorului, care exprimă voința consumatorului de a se retrage din contract (denumită în continuare „notificare de retragere din contract”). Consumatorul poate folosi modelul de formular pentru a se retrage din contract.
12.7.Termenul limită pentru retragerea din contract conform paragrafelor 12.1. până la 12.3. se consideră păstrat dacă consumatorul transmite comerciantului o notificare de retragere din contract cel târziu în ultima zi a termenului limită.
12.8.Consumatorul se poate retrage din contract numai în legătură cu un anumit produs sau produse, dacă comerciantul a livrat sau furnizat mai multe produse în baza unui contract încheiat la distanță sau a unui contract încheiat în afara sediului comerciantului.
12.9.Consumatorului îi revine sarcina probei pentru exercitarea dreptului de retragere din contract.
XIII. Drepturile și obligațiile consumatorului după retragerea dintr-un contract încheiat la distanță și dintr-un contract încheiat în afara sediului comerciantului
13.1.Consumatorul este obligat in termen de 14 zile de la data retragerii din contractul incheiat la distanta sau din contractul incheiat in afara sedintei comerciale a comerciantului conform pct. 12.1 sa trimita marfa inapoi sau sa predea marfa comerciantului sau catre o persoana desemnata de comerciant sa primeasca marfa; aceasta nu se aplica daca comerciantul isi propune sa ridice marfa personal sau prin intermediul unei persoane desemnate de acesta. Termenul conform primei teze se consideră a fi respectat dacă consumatorul trimite bunurile către comerciant cel târziu în ultima zi a termenului.
13.2.În cazul retragerii dintr-un contract încheiat la distanță sau dintr-un contract încheiat în afara sediului comercial conform pct. 12.1. consumatorul suportă numai costurile de returnare a bunurilor către comerciant sau persoanei desemnate de comerciant să primească bunurile; acest lucru nu se aplică dacă comerciantul a fost de acord să suporte el însuși costurile sau dacă comerciantul nu și-a îndeplinit obligația de informare, adică dacă comerciantul nu a furnizat consumatorului informații specifice cu privire la instrucțiunile privind dreptul consumatorului de a se retrage din contract în cazul unui contract încheiat la distanță și al unui contract încheiat în afara sediului comerciantului
13.3.Consumatorul este responsabil pentru reducerea valorii bunurilor, survenită ca urmare a manipulării bunurilor, care depășește sfera manipulării necesare pentru a determina proprietățile și funcționalitatea bunurilor; acest lucru nu se aplică dacă comerciantul nu și-a îndeplinit obligația de informare conform § 15 alin. 1 litera f) Actul nr. 108/2024 Col. privind protecția consumatorilor și cu privire la modificările aduse anumitor legi astfel cum au fost modificate.
13.4.Consumatorul este obligat să plătească comerciantului prețul pentru prestația efectiv prestată până la data livrării notificării de retragere din contract, dacă consumatorul conform § 19 alin. 1 din Legea nr. 108/2024 Col. privind protecția consumatorului și asupra modificărilor și completărilor anumitor legi, cu modificările și completările ulterioare, se retrage dintr-un contract încheiat la distanță sau dintr-un contract încheiat în afara sediului comerciantului, al cărui obiect este prestarea unui serviciu, furnizarea de apă care este nu pentru vânzare într-un volum limitat sau într-o cantitate specificată, sau furnizare de căldură, și înainte de începerea prestării de prestare a acordat acordul expres conform § 17 alin. 10 litere c) Actul nr. 108/2024 Col. privind protecția consumatorilor și cu privire la modificările aduse anumitor legi astfel cum au fost modificate. Prețul pentru prestația efectiv furnizată se calculează proporțional pe baza prețului total convenit în contract. Prețul pentru prestația efectiv furnizată se calculează pe baza prețului de piață al prestației furnizate, dacă prețul total convenit în contract este supraevaluat.
13.5.Consumatorului de la exercitarea dreptului de retragere dintr-un contract încheiat la distanță sau dintr-un contract încheiat în afara sediului comercial conform 11.1. acestea nu apar în afara obligațiilor conform punctelor 13.1., 13.3. până la 13.5. și obligații de plată a costurilor suplimentare conform punctului 14.3. fără obligații sau costuri suplimentare.
XIV. Drepturile și obligațiile comerciantului după retragerea consumatorului din contractul încheiat la distanță și din contractul încheiat în afara sediului comerciantului
14.1.Comerciantul este obligat să restituie consumatorului toate plățile primite de la acesta în baza sau în legătură cu un contract încheiat la distanță, un contract încheiat în afara sediului comerciantului sau cu un contract suplimentar, inclusiv costurile de transport, livrare, poștă și alte costuri și taxe.
14.2.Comerciantul este obligat să returneze toate plățile către consumator conform paragrafului pct. 14.1. în măsura corespunzătoare retragerii din contract, dacă consumatorul nu s-a retras din întregul contract încheiat la distanță sau din întregul contract încheiat în afara sediului comerciantului. Comerciantul nu poate percepe consumatorului costuri suplimentare pentru transport, livrare, poștă și alte costuri și taxe.
14.3.Comerciantul nu este obligat să ramburseze consumatorului costurile suplimentare dacă consumatorul a ales în mod explicit o metodă de livrare diferită de cea mai ieftină metodă de livrare obișnuită oferită de comerciant. Costurile suplimentare înseamnă diferența dintre costul de livrare ales de consumator și costul celei mai ieftine metode de livrare comună oferită de comerciant.
14.4.La retragerea dintr-un contract încheiat la distanță sau dintr-un contract încheiat în afara sediului comercial al comerciantului, al cărui obiect este livrarea de bunuri, comerciantul nu este obligat să restituie plățile către consumator conform pct. 14.1. înainte ca bunurile să îi fie livrate sau până când consumatorul dovedește că bunurile au fost returnate comerciantului, cu excepția cazului în care comerciantul sugerează că ridică bunurile personal sau prin intermediul unei persoane desemnate de acesta.
14.5.Comerciantul este obligat să returneze plățile către consumator conform pct. 14.1. în același mod în care consumatorul l-a folosit pentru plata acestora; acest lucru nu afectează dreptul comerciantului de a conveni cu consumatorul asupra unei alte metode de plată, în cazul în care consumatorului nu i se va percepe nicio taxă în legătură cu plata.
14.6.Comerciantul este obligat să asigure ridicarea mărfurilor pe cheltuiala sa în termenul prevăzut la paragraful 14.1., dacă în baza unui contract încheiat în afara sediului comerciantului, bunurile au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul încheierii contractul și, ținând cont de natura mărfurilor, nu este posibilă trimiterea mărfii înapoi comerciantului prin poștă.
14.7.Este interzisă compensarea unilaterală a pretențiilor comerciantului și consumatorilor care decurg din retragerea din contract conform punctului 11.1.
14.8.Comerciantul nu poate cere consumatorului plata costurilor
a)prestarea unui serviciu, livrarea de apă care nu este de vânzare într-un volum limitat sau într-o cantitate determinată sau pentru livrarea de căldură în perioada de retragere din contract conform pct. 12.1. până la 12.3. indiferent de amploarea performanței oferite, dacă:
comerciantul nu a furnizat consumatorului informații în temeiul § 15 alin. 1 litera f) sau lit h) Actul nr. 108/2024 Col. privind protecția consumatorilor și cu privire la modificările aduse anumitor legi astfel cum au fost modificate sau
consumatorul nu a acordat comerciantului consimțământul explicit pentru a începe prestarea serviciului sau furnizarea de apă sau căldură conform § 17 alin. 10 litere c) Actul nr. 108/2024 Col. privind protecția consumatorilor și cu privire la modificările aduse anumitor legi astfel cum au fost modificate,
b)livrarea totală sau parțială a conținutului digital, pe care comerciantul îl livrează altfel decât pe un suport fizic, dacă:
consumatorul nu a acordat comerciantului consimțământul expres pentru a începe livrarea conținutului digital în conformitate cu § 17 alin. 10 litere c) Actul nr. 108/2024 Col. privind protecția consumatorilor și cu privire la modificările aduse anumitor legi astfel cum au fost modificate,
consumatorul nu a declarat că a fost informat în mod corespunzător că, prin exprimarea consimțământului său conform primului punct, își pierde dreptul de a se retrage din contract, sau
comerciantul nu a furnizat consumatorului o confirmare în conformitate cu § 17 alin. 12 litere b) sau alin. 13 litere b) Actul nr. 108/2024 Col. privind protecția consumatorilor și cu privire la modificările aduse anumitor legi astfel cum au fost modificate.
XV.Autoritatea de supraveghere
15.1.Autoritatea competentă care supraveghează legalitatea în domeniul protecției consumatorilor este:
Inspectoratul Inspectoratului Comercial Slovac
cu sediul în Nitra pentru regiunea Nitra
Staničná 9, PO BOX 49A, 950 50 Nitra 1, Slovakia
Departamentul de Supraveghere
tel. nu. 037/772 02 16
fax nr. 037/772 00 24
email: nr@soi.sk
link web pentru trimiterea sugestiilor: https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi
XVI. Soluționarea alternativă a litigiilor
16.1.În cazul în care consumatorul nu este mulțumit de modul în care Vânzătorul și-a tratat reclamația sau consideră că Vânzătorul și-a încălcat drepturile, Cumpărătorul are dreptul de a contacta Vânzătorul cu o cerere de corectare. În cazul în care Vânzătorul răspunde negativ solicitării consumatorului conform tezei anterioare sau nu răspunde unei astfel de solicitări în termen de 30 de zile de la ziua în care aceasta a fost trimisă consumatorului, consumatorul are dreptul de a înainta o propunere pentru a începe o soluționare alternativă a litigiului. conform prevederilor § 12 din Legea nr. 391/2015 Col. privind soluționarea alternativă a litigiilor consumatorilor și cu privire la modificările aduse anumitor legi astfel cum au fost modificate. Entitatea relevantă pentru soluționarea alternativă a litigiilor de consum cu Vânzătorul este Inspecția Comerțului Slovacă (contact poate fi găsit la https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi) sau o altă entitate relevantă. persoană juridică autorizată înscrisă în lista entităților de soluționare alternativă a litigiilor condusă de Ministerul Economiei al Republicii Slovace (lista este disponibilă la http://www.mhsr.sk/ sau direct la adresa https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1.
Consumatorul are dreptul de a alege la care dintre entitățile de soluționare alternativă a litigiilor enumerate să apeleze. Pentru a transmite o propunere de soluționare alternativă a litigiului său de consum, consumatorul poate utiliza platforma online de soluționare a litigiilor, care este disponibilă pe site-ul web http://ec.europa.eu/consumers/odr/ sau direct pe site-ul https://ec.europa.eu/consumers/odr/ :// webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage. Soluționarea alternativă a litigiilor poate fi utilizată numai de Cumpărător, care acționează în calitate de consumator la încheierea și îndeplinirea contractului. Soluționarea alternativă a litigiilor se referă numai la un litigiu dintre consumator și Vânzător, rezultat din contractul cu consumatorul sau legat de contractul cu consumatorul. Soluționarea alternativă a litigiilor se aplică numai contractelor încheiate la distanță. Subiectul soluționării alternative a litigiului poate respinge propunerea dacă valoarea cuantificabilă a litigiului nu depășește suma de 20 de euro. Entitatea ARS poate solicita consumatorului plata unei taxe pentru inițierea unei soluții alternative a litigiilor, până la maximum 5 EUR inclusiv TVA.
Toate celelalte informații privind soluționarea alternativă a litigiilor dintre Vânzător și Cumpărător-consumator care decurg din Contractul de cumpărare ca contract de consum sau legate de Contractul de cumpărare ca acord de consum sunt furnizate pe site-ul web al Ministerului Economiei al Republicii Slovace la www.mhsr.sk și în Legea nr. 391/2015 Col. privind soluționarea alternativă a litigiilor consumatorilor și cu privire la modificările aduse anumitor legi astfel cum au fost modificate.
XVII. Dispoziții suplimentare
17.1.Vânzătorul nu va încheia un contract de cumpărare și nici nu va vinde, intermedia sau livra băuturi alcoolice/produse/, produse din tutun și alte produse persoanelor (Cumpărători) care aveau vârsta sub 18 ani la momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare și ale căror vânzarea este interzisă persoanelor sub 18 ani, în sensul și în conformitate cu reglementările legale valabile și efective. a Republicii Slovace. In urma celor de mai sus, Vanzatorul verifica indeplinirea conditiei de 18 ani a Cumparatorului prin verificarea varstei prin actul de identitate al Cumparatorului/carte de cetatenie sau pasaport/, la predarea comenzii Cumparatorului. Vânzătorul va efectua cele de mai sus printr-o persoană autorizată care urmează să livreze comanda Cumpărătorului. În cazul în care Cumpărătorul nu a împlinit vârsta de 18 ani, sau dacă Cumpărătorul nu dovedește sau refuză să își dovedească vârsta, Vânzătorul nu va livra Comanda Cumpărătorului și contractul de cumpărare va expira.
XVIII. Informații despre codurile acceptate
18.1.Comerciantul informează consumatorii că nu există coduri speciale relevante de conduită pe care Vânzătorul s-a angajat să le respecte, prin care codul de conduită este înțeles ca un acord sau un set de reguli care definesc comportamentul Vânzătorului, care s-a angajat să respectă prezentul cod de conduită în legătură cu una sau mai multe practici speciale de afaceri, sau sectoare de afaceri, dacă acestea nu sunt stabilite prin lege, sau printr-o altă reglementare legală sau printr-o măsură a unui organ al administrației publice, care Vânzătorul s-a angajat să se conformeze și despre modul în care consumatorul le poate familiariza sau obține formularea acestora.
XIX. Evaluarea produselor de către consumatori
19.1.Comerciantul nu controlează și limitează evaluarea produselor doar la persoanele care au achiziționat produsul de la comerciant.
20. Dispoziții finale
20.1.Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica Termenii și Condițiile Generale. Obligatia de notificare scrisa a modificarilor aduse Termenilor si Conditiilor Generale este indeplinita prin plasarea acesteia pe site-ul Vanzatorului. În cazul unei modificări a Termenilor și condițiilor generale de afaceri, relația dintre Cumpărător și Vânzător este guvernată de Termenii și condițiile generale de afaceri valabile și efective la încheierea Contractului de cumpărare și vânzare, până la momentul rezilierii acestuia. .
20.2.Acești Termeni și Condiții Generale fac parte integrantă din Procedura de Reclamații și din Principiile și instrucțiunile privind protecția datelor cu caracter personal ale acestui Website. Documente - Procedura de reclamații și Principiile și instrucțiunile privind protecția datelor cu caracter personal ale acestui Website sunt publicate pe domeniul Site-ului Vânzătorului.
20.3.Acești Termeni și Condiții Generale devin valabile și efective odată cu publicarea lor pe site-ul Vânzătorului în data de 9 septembrie 2024.
Acest eshop este certificat